اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 134
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 19 نفر
بارديد ديروز : 12 نفر
بازديد هفته : 120 نفر
بازديد ماه : 513 نفر
بازديد سال : 2,671 نفر
بازديد کلي : 26,852 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

اگر مي خواهيد طراحي فضاي سبز انجام دهيد بايد يك سري نكات را در نظر بگيريد تا طراحي فضاي سبز به بهترين شكل ممكن براي شما انجام شود. براي طراحي فضاي سبز شما مي توانيد بر اساس سليقه خود طرحي را به كسي كه طراحي فضاي سبز را انجام مي دهد ارائه كنيد و همچنين از او بخواهيد تا به شما بگويد كه چه كاري از دستش براي طراحي فضاي سبز فضاي شما مي تواند انجام دهد.

images?q=tbn:ANd9GcR0RmeJmDipzjHuTRBAUhKbTROmcHHzSnCUCp0voASF1y8DxCdydw

حالات مختلف طراحي فضاي سبز

به شكل كلي طراحي فضاي سبز در سه حالت قابل اجرا مي باشد. يكي از بخش هاي طراحي فضاي سبز مربوط به فقط طراحي مي باشد كه در اين صورت فقط نياز به خريد گل و گياهان مور علاقه تان مي باشد و چيدمان ان ها كه بايد به شكل مناسبي براي فضاي شما انجام شود. يكي ديگر از بخش هاي خدمات طراحي فضاي سبز و ساخت مي باشد كه در اين حالت كار هاي معماري كه مي خواهيد انجام دهيد را نيز مي توانيد به شركتي كه كار طراحي فضاي سبز انجام مي دهد بسپاريد و نوع طراحي فضاي سبز را مي توانيد با مشورت با شركت انجام دهيد و در بقيه موارد نيز مي توانيد با شركت مشورت نماييد و در حالت سوم نيز براي طراحي فضاي سبز مي توانيد كليه امور ساختماني طراحي فضاي سبز و همچنين خريد گل و گياه را به شركت مربوطه بسپاريد و خودتان نظاره گر كليه امور باشيد و اگر خواستيد مشورتي با كارشناسان طراحي فضاي سبز انجام دهيد.

گروه مهندسي طراحان باغ پارسي كليه خدمات طراحي فضاي سبز را با بهترين كيفيت و مطابق با آخرين دانش معماري طراحي فضاي سبز را به شما ارائه مي دهد و شما مي توانيد با مشاهده نمونه كارهاي اين گروه پي به كيفيت خدمات اين شركت ببريد و با خيال راحت طراحي فضاي سبز خود را به آن ا بسپاريد.

design-home1.jpg

نكاتي كه قبل از طراحي فضاي سبز بايد در نظر بگيريد

يكي از نكاتي كه بايد قبل از شروع طراحي فضاي سبز انجام دهيد اين است كه از شركت مورد نظر بپرسيد كه هزينه تقريبي انجام طراحي فضاي سبز چه مقدار مي باشد و سر اين موضوع قبل از آغاز كار به توافق برسيد تا پس از انجام طراحي فضاي سبز با مشكل روبرو نشويد. كه در اين زمينه ي توانيد از روش هايي كه مي توانيد هزينه هاي طراحي فضاي سبز را كم كنيد از گروه طراحي فضاي سبز بپرسيد. يكي ديگر از نكاتي كه قبل از آغاز كار طراحي فضاي سبز بايد در نظر بگيريد اين است كه زمان تقريبي را از شركت مورد نظر بپرسيد تا كار بيش از حد معمئل طول نكشد و بهاين ترتيب هزينه هاي شما بالا برود و همه اين موارد بايد در قرار داد قيد شود تا به مشكل برخورد نكنيد. مدت زماني كه پس از طراحي فضاي سبز نياز است تا گل وگياهان رشد كنند نيز بايد از گروه طراحي فضاي سبز جويا ويد تا در فصل مناسب بدانيد كه گياهان چه ميزان رشد خواهد داشت و تا چه زماني گياهان عمر مي كنند و زيبايي خود را حفظ مي كنند.

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 75
[ پنجشنبه 16 اسفند 1397 ] [ 13:01 ] [ شرکت دیجی اسکال ]
آخرين مطالب ارسالي
ترازو دیجیتال تاريخ : دوشنبه 14 مرداد 1398
فروش ترازو تاريخ : دوشنبه 14 مرداد 1398
خرید ترازو ایده آل تاريخ : دوشنبه 14 مرداد 1398
ترازو تاريخ : دوشنبه 14 مرداد 1398
نمایندگی ترازوی پند تاريخ : یکشنبه 13 مرداد 1398
نمایندگی ترازو رادین تاريخ : یکشنبه 13 مرداد 1398
ترازو رادین تاريخ : شنبه 12 مرداد 1398
ترازوی فروشگاهی تاريخ : شنبه 12 مرداد 1398
نمایندگی باسکول بی نظیر تاريخ : پنجشنبه 10 مرداد 1398
خریدباسكول پند تاريخ : چهارشنبه 09 مرداد 1398
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

درباره وبلاگ
دیجی اسکال نویسنده این وبلاگ با اخذ نمایندگی باسکول محک ، باسکول پند ، باسکول جاده ای و ... توانست یکی از بزرگ ترین توزیع کننده ی باسکول دیجیتال در تمامی نقاط کشور گردد . شماره تماس :33124701 -021 | 66935377 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ترازو وباسکول و خدمات پس از فروش آن به سایت http://scale-co.ir//مراجعه نمایید
آرشيو
جست و جو

رزتمپ